Kto się spóźnia, ten płaci.

Masowość ruchu lotniczego sprawia, że statystycznie dochodzi do dość częstych naruszeń praw pasażerów. Wiele z tych zaniedbań podlega karze, zwykle w formie odszkodowania finansowego. Jednakże tylko nieznaczna grupa klientów linii lotniczych zdaje sobie z tego sprawę i dochodzi swoich praw. Niewiedza działa na niekorzyść klientów, a przewoźnicy lotniczy oszczędzają w ten sposób kwoty, sięgające miliony euro lub dolarów. Obecnie na pomoc klientom przychodzą wyspecjalizowane firmy prawne, które wiedzą, jak uzyskać odszkodowanie dla swoich klientów za takie naruszenia, jak opóźniony lot lub brak możliwości wejścia na pokład, pomimo posiadania biletu na dany lot. W Polsce także uruchomiono tego rodzaju usługi. Sprawy pasażerów przeciwko liniom lotniczym prowadzi firma Fly&I, której biuro znajduje się w Warszawie. Co istotne, poszkodowani klienci mogą zwrócić się po pomoc także wtedy, gdy szkoda nastąpiła kilka lat temu, nawet poza granicami Polski lub, gdy są już w trakcie sporu z linią lotniczą. Skuteczność w zakresie uzyskiwania odszkodowań jest naprawdę wysoka, więc z pewnością warto zwrócić się do fachowców w tej dziedzinie. Tym bardziej należy to uczynić, gdy przewoźnik zaczyna piętrzyć problemy formalne na drodze do uzyskania należnego odszkodowania.



Fly&I
Żwirki i Wigury 30A/25
42-500 Będzin
tel. 784-227-204

13 wpis

13 wpis

18 wpis

6 wpis